Experiències amb els motlles de sípia


Després de fer algunes proves amb els motlles d'os de sipia que us havia explicat anteriorment, el resultat que més m'ha agrat és aquest. En aquesta peça s'observen perfectament les aigües que imprimeix l'os en la plata. La forma que li vaig donar va ser bastant aleatòria, mirant de donar-li diferents profunditats per tal que tingués volum. Ara només em queda pensar quin tipus de joia fer-ne, m'agradara que fos original. Alguna suggerència...

Per una explicació més detallada cliqueu l'enllaç:
http://cid-89ec9e7b8d15e201.skydrive.live.com/self.aspx/.Documents/fosa%20amb%20os%20de%20sipia.pdf

Comentaris

  1. Hola Maite!! Moltes gràcies pel teu comentari! S'ha d'anar provant amb diversos materials, crec que és el que més m'agrada!!
    Ja aniré visitant el teu blog, força interessant... (al concurs no em van selecionar, hi havia molt de nivell i em queda molt per apendre, però em va encantar participar-hi).
    Per cert, m'ha fet gràcia, d'educació infantil a joiera, a mi m'ha passat el mateix, de psicologia a començar les classes de joieria artística el dilluns... tot un canvi i tot un repte.
    Sort!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars