4a peça


En una de les foses amb os de sípia, vaig intentar fer una màscara de coure. El problema va ser que el coure té una temperatura de fusió molt alta que l'os no va aguantar del tot bé. El resultat final però, l'he integrat en aquest penjoll, ja que aquesta textura com degradada em va agradar bastant.
La peça la vaig soldar a una planxa de plata i ho vaig sorrejar i oxidar. Per convertir-lo definitivament en penjoll, hi vaig soldar una baga on s'hi agafa un fil de plata  ressuat. Aquest acaba amb una baga de coure on anirà passat el fil i que li dóna una movilitat semblant a un pèndol.

Comentaris

  1. Ei Maite! M'agrada el teu blog noia i m'agrada la textura que has aconseguit amb aquesta peça.
    Felicitats!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars