PROJECTE ACABAT!


Finalment he entregat el projecte i n'he fet l'exposició oral. Tot i els nervis, va sortir tot bé. Des d'aquí vull agrair a tots els que m'heu ajudat i tots els que m'heu seguit. A partir d'ara en aquest blog i en la meva trajectòria s'obre un nou camí. La meva activitat joiera comença una vida al marge de l'escola i dels treballs corresponents. Aquí aniré posant entrades amb les peces noves que faci, les activitats que vagin sorgint i altres curiositats... Aqui deixo fotos de la defensa del projecte com a tancament d'una etapa i de les peces finals.

moltes gràcies

Comentaris

  1. Quina llàstima que no pogués venir... Tot t'ha quedat super maco, a mi m'agrada molt.

    ResponElimina
  2. gracies wapa!!! tu que fas ara? ets cuinera!!!!

    ResponElimina
  3. Te felicito; Espero que el futuro te traiga mucha dicha y prosperidad en tu nueva carrera como Orfebre. Acuérdate ni un paso a tras siempre hacia delante.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars