Gresolgris. Els inicis.


Com tothom abans d'adonar-me que del què volia realment, vaig fer molts passos deixant-me endur pel què vingués. Quan vaig acabar el batxillerat  vaig decidir estudiar el cicle formatiu d'educació infantil. Tot i que mai he treballat en aquest camp, aquests dos anys em van aportar coses molt bones. L'amistat d'una gran artistassa n'és una d'elles. Cris Romagosa es dedica ara bàsicament a la fotografia i a l'edició d'imatges. Per veure el seu treball podeu visitar el seu espai a Flickr:

Sota el nom de Grafitogris engloba tot un seguit d'imatges d'una atmòsfera sensible, que transmet tot un seguit de sentiments que li dónen una gran personalitat i un segell molt marcat.




Doncs bé amb l'afany d'unir els dos vessants de l'art que ens pertoquen a cadascuna, hem decidit crear Gresolgris. De moment és tant sols una associació entre amigues que volem col.laborar una amb l'altra, aportant cadascuna el què més ens agrada fer. Amb la seva fotografia intentem posar les meves joies en imatges creatives, que transmetin sensacions i que ens facin veure les peces d'una manera diferent. 




Poc a poc aniré mostrant aquí i a  Flickr els nostres progressos. Ens podeu trobar al següent enllaç i esperem els vostres comentaris que ens ajudin a millorar i a caminar sempre endavant:


Comentaris

Entrades populars