Nova imatge!!!

De tant en tant va bé anar renovant les coses, fer net i passar pàgina conservant l'essència. Doncs això acabo de fer... Nova imatge del blog que vull que mostri la renovació que he anat fent aquests últims temps, uns canvis d'aparença que neixen d'algun indret més profund. La creació i el nou impuls que he donat a la botiga d'etsy i un nou enfocament de les meves col·leccions, culminats en la renovació d'aquest blog que m'ha acompanyat des dels meus inicis. Potser a partir d'ara les entrades també començaran a agafar un nou punt de vista, això ho veuré amb el temps, segons cap on em duguin els meus passos.

De moment, benvinguts a la nova Ema-gé joies i gràcies per ser aquí!!!

De vez en cuando va bien renovar las cosas, volver a empezar y pasar página conservando la esencia. Pues eso es lo que acabo de hacer... Nueva imagen de blog que quiero que muestre la renovación que he ido haciendo estos últimos tiempos, unos cambios de apariencia que nacen de algun lugar mas profundo. La creación i el nuevo impulso que le he dado a la tienda de Etsy, y un nuevo enfoque de mis colecciones culminados en la nueva imagen de este blog que me ha acompañado desde mis inicios. Puede ser que a partir de ahora las entradas también cominecen a tener nuevos puntos de vista, esto lo veré con el paso del tiempo, según donde me lleven mis pasos.

De momento, bienvenidos a la nueva Ema-gé joies i gracias per estar aquí!!!

Comentaris

Entrades populars