El Pedrís. Una entrevista encantadora.

El Pedrís és una revista local del meu poble, Avinyó. A la Contraportada hi trobem el catàleg d'artistes, on a cada publicació la Txell Ció ens parla d'un artista local. En aquesta última edició han tingut a bé parlar de mi. No sé si sóc artista, artesana, joiera,... No em sabria posar una etiqueta, però el què si que sé és que estic super contenta que hagin pensat en mi. 
Després d'una conversa amb la Txell i Josep a casa meva, els vaig ensenyar el taller i les meves peces. Tot amb molta naturalitat i fent-me sentir molt còmode. D'aquella tarda la Txell n'ha tret un text que crec que en capta molt bé l'escència i el Josep les fotografies. 
Ara volia compartir ho voldria compartir amb vosaltres. Segurament ella us sabrà explicar millor qui sóc que jo mateixa (o potser en sabrà explicar una vessant que jo no podria contar-vos)
Espero que us agradi. Moltes gràcies gent del Pedrís

El Pedrís es una revista local de mi pueblo, Avinyó. En la contraportada encontramos el catálogo de artistas, donde en cada publicación Txell Ció nos habla de un artista local. En esta última edición han tenido a bien hablar de mi. No sé si yo soy artista, artesana, joyera,... No me sabria poner una etiqueta, pero si sé que estoy super contenta que hayan pensado en mi.
Después de una conversación con Txell y Josep en mi casa, les enseñé el taller y mis piezas. Todo con mucha naturalidad y haciendome sentir muy cómoda. De esa tarde Txell ha sacado un texto que creo que capta muy bien la esencia y Josep las fotografias. 
Ahora quería compartirlo con vosotros. Seguramente ella sabrá explicaros mejor quien soy que yo misma (o a lo mejor sabrá contaros una vesante de mi que yo no podria explicar) 
Espero que os guste. Muchas gracias gente de El Pedrís

Comentaris

Entrades populars