La perfecció és avorrida. La perfección es aburrida

Sóc al taller treballant amb un bloc de cera blava. EM DEIXO ENDUR. No puc dir que la cera em marca el camí (sonaria pedant i no crec que sigui aquesta la definició) però si que les formes van fluint. Tinc uns esbossos que m'ajuden, però LA PEÇA FINAL MAI ÉS IGUAL. Sempre agafa una personalitat pròpia que jo no tenia prevista. Mai surten dues peces iguals, perquè són totes fetes a mà, perquè cada dia és diferent i les meves mans mai fan exactament dos moviments iguals. PERQUÈ SÓC IMPERFECTA.

Estoy en el taller trabajando con un bloque de cera azul. ME DEJO LLEVAR. No puedo decir que la cera me marca el camino (sonaria pedante y no creo que sea esta la definición), pero si que las formas van fluyendo. Tengo unos apuntes que me ayudan, pero LA PIEZA FINAL NUNCA ES IGUAL. Siempre coje una personalidad propia que yo no tenia prevista. Nunca salen dos piezas iguales, porque son todas hechas a mano, porque cada dia es diferente y mis manos nunca hacen exactamente dos movimientos iguales. PORQUE SOY IMPERFECTA.


Això és el què buscava amb aquest anell. La imperfecció. La perfecció sempre m'ha semblat avorrida. Per ser massa previsible, per ser massa quadriculada, per ser impossible. La IMPERFECCIÓ M'APORTA SORPRESA, diferència, originalitat i oportunitat de crear coses noves, de sortir-me de les normes establertes. 
Aquest anell segueix una línia irregular i intencionadament hi he deixat les marques de la llima. Unes ratllades que l'hi donen personalitat, força i originalitat. És el primer d'una sèrie que estic preparant, espero que us agradin les MEVES IMPERFECCIONS.

Esto es lo que buscaba con este anillo. La imperfección. La perfección siempre me ha parecido aburrida. Por ser demasiado previsible, por ser demasiado cuadriculada, por ser imposible. La IMPERFECCION ME APORTA SORPRESA, diferencia, originalidad y oportunidad de crear cosas nuevos, de salirme de las normas establecidas.
Este anillo sigue una línia irregular y intencionadamente he dejado en él marcas de lima. Unas rayas que le dan personalidad, fuerza y originalidad. Es el primero de una serie que estoy preparando, espero que os gusten MIS IMPERFECCIONES.

Comentaris

Entrades populars