FOSA AMB SORRA DE PLATJA

Després de fer fosa amb motlle de sorra vaig intentar provar-ho amb sorra de platja. Al tenir més gruix deixa en el metall una textura rugosa i tosca que li dóna certa personalitat a la peça. Segons com ens ho mirem podria arribar a sembla una pedra normal i corrent, però si ho mirem bé és una cara, una màscara.
El procediment que vaig utilitzar és molt senzill. A un recipient pla vaig posar-hi la sorra de la platja de la Mar Bella de Barcelona. Per fer que la sorra es pogués compactar millor i agafés millor la forma, la vaig mullar. Els patrons que vaig utilitzar no són altres que les màscares de fusta i d'os que vaig posar l'altra dia. un cop vaig tenir el patro marcat a la sorra per pressió, vaig abocar-hi la plata fosa i ja ho tenirm!!!
Espero que us agradin els resultats i que hi pogueu trobar el tosc encant que hi trobo jo...

Comentaris

Entrades populars