Els encàrrecs i la xarxa

Cada vegada més m'arriben encàrrecs a través de la xarxa.  Gent que no em coneix personalment, però que si que em segueix a través de Facebook, pinterest, twitter o aquest mateix blog. El que fins ara s'aconseguia amb el boca-orella, ara s'aconsegueix amb els twits, els "magrada" i els pins.  Això suposa que ens hem d'adaptar a un nou mitjà, i jo, com a joiera i veig sobretot avantatges.  La xarxa em permet arribar a molta més gent, donar a conèixer els meus treballs arreu i posar-me en contacte amb persones de qualsevol racó de món.
Donat que m'agrada treballar colze a colze amb els clients, Internet m'ho posa més fàcil de nou. Abans només podia ser possible amb gent del meu entorn més pròxim. Ara sí uns persona d' Estats Units o de Rússia, per posar alguns exemples, volem uns peça meva, només cal que ens posem en contacte i via mail, WhatsApp, Facebook,... comencem les converses sobre què vol, com ho vol, etc. De manera fácil i senzilla puc fer una peça única, per encàrrec i enviar-la a l'altre punta de món.
Em sembla fantàstic aquesta tecnologia!

Comentaris

Entrades populars