arracades de la reina V

Quart pas: Volum dels pètals

Un cop soldades les xarneres al seu lloc hem volgut donar volum als  pètals. Per aconseguir-ho he soldat uns fils quadrats al contorn de cada peça a mode d' embatat. A la tija també hi he afegit una làmina de plata a la part inferior que ajudarà a tapar l'articulació dels pètals i he fet una altra peça que anirà unida a la part posterior de la tija i que taparà la unió dels pètals amb la tija.  A més hi  soldat un fil de llautó a totes les peces per poder-ne fer el motlle i d'aquesta manera podrem fer-ne varies versions.

Comentaris

  1. ei maite!
    m'agrada molt com vas explicant tot el procés;
    fas present tota la feina que, a vegades, sembla que no es veu.
    bona feina!!!!

    ResponElimina
  2. Nena ja tinc ganes de veure-ho acabat! Un ptonàs, per cert ara a les 11h del vespre pujo a d'alt al taller.....aiam que surt! Un ptonàs maite!

    ResponElimina
  3. eis wapes! moltes gracies pels vostres comentaris, m'agraden... Imma: a veure quan ens veiem! Laura: jo també tinc ganes de veure-ho acabat.Treballa molt! un dia d'aquests et truco perquè potser et vinc a veure...
    Ptonets a les dues

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars