Capseta nova, encàrrec finalitzat

No us n'ensenyaré el seu interior fins que no sigui entregat a la seva destinataria, però de moment em fa il.lusió mostrar-vos la capseta que li he fet. Com ja sabeu molts de vosaltres, cada vegada que em fan un encàrrec, faig una caixeta única. En aquest cas, tan el packaging com la peça de joieria que em van encarregar són molt especials per a mi, tan com la seva destinataria i qui me l'ha encomanat. Són dues persones que fa uns anys van entrar a la meva vida i que a partir d'aleshores sempre hi han estat presents. Per aquestes característiques m'ha emocionat poder fer aquesta feina. Ara estic desitjant que sigui entregada per saber-ne la reacció, espero que els agradi tant com a mi m'ha agradat fer-la....
A l'espera de poder-vos ensenyar la peça us en deixo la imatge del packaging personalitzat que he fet. 
Espero que també a vosaltres us agradi...




Comentaris

Entrades populars