Aliança. Gota a gota

Aquest cap de setmana vam tenir la sort d'assistir a un enllaç molt especial. Dues persones molt estimades van decidir mostrar el seu amor i compartir-lo amb tots aquells que més estimen. Encara més sort vaig tenir jo, ja que em van fer confiança i em van encomanar l'honor de fer l'aliança d'ella. 
Tots els encàrrecs són especials, però com us podeu imaginar, n'hi ha alguns que fan especial il.lusió, i aquest n'és un. Que et confiïn una feina tan important, és una responsabilitat i, per a mi, un neguit que es converteix en gran alegria quan veus que als destinataris els ha agradat el resultat de la teva feina, i que el llueixen amb il.lusió. 
L'anell és d'or blanc i s'allunya un xic de la idea que tenim habitualment d'una aliança. Amb unes formes orgàniques vol representar el treball diari que ha de fer una parella per realimentar l'estima que els uneix. Fet amb la tècnica de la cera perduda, gota a gota li vaig anar donant forma, tal com una relació es forma i es forja amb cada experiència viscuda. 
Sense més paraules futils, a continuació podeu veure alguna imatge del procés i del resultat final.







Comentaris

Entrades populars