Salvador Dalí









Ahir vaig anar a visitar el museu Dalí de Figueras. Era una visita que no havia fet mai i per a mi suposava un comte pendent. L'obra de Dalí em fascina i veure-ho in situ més encara. Això però, són figues d'un altre paner. El què em porta a escriure aquesta entrada és l'obra de la  fotografia que he penjat aquí. Es tracta d'una obra de petit format i a primera vista no em va cridar més l'atenció que qualsevol altra. Després però, quan m'hi vaig fixar més, vaig adonar-me que el què podria semblar el cos d'un tuareg no era res més que un os de sípia. Els mateixos ossos que jo utilitzo com a motlle, Dalí va utilitzar-lo en aquesta peça. Res més doncs, deixo aquí la curiositat de veure altres maneres d'utilitzar un mateix material amb la mateixa finalitat de crear.

Comentaris

Entrades populars